Brotel s.r.o logo
Nad Sady 6/1120 , 141 00 Praha 4 || tel. 257 090 101 || info@brotel.cz

IP PBX Asterisk

IP PBX Asterisk jsou špičkové systémy s moderními funkcemi. Ústředny nejsou licencované na počet uživatelů. Počet uživatelů ústředny je omezen pouze jejím výkonem. Ústředny jsou plně modulární a proto je možné dodat ústřednu přesně na míru konkrétního řešení, jsou určeny jak pro malé i střední podniky, tak i pro velké společnosti s mnoha pobočkami, které mají nejvyšší nároky na výkon, kvalitu a dostupnost. Podniky s více pobočkami ocení možnost propojení ústředen mezi sebou a následné vytvoření jednotného číslovacího plánu. Zákazníkům, kteří požadují vysokou dostupnost dokážeme nabídnout clusterovanou variantu přímo na klíč. Součástí dodávky ústředny může být i garantovaná odezva technické podpory na celé řešení s případnou výměnou hardware přímo u zákazníka.


Základní vlastnosti a možnosti IP PBX Asterisk
· Webové rozhraní pro administraci ústředny a dalších nadstavbových modulů
· Možnosti připojení ústředny do telefonní sítě
· Dostupnost všech základních hovorových funkcí
· Inteligentní směrování hovorů
· Sofistikované možnosti s IVR
· Nahrávání hovorů
· Hlasové schránky s funkcí přeposílání zpráv do emailu
· Konferenční systém v základu
· Volací skupiny a ACD fronty pro prostředí callcenter
· Otevřený systém s API rozhraním a bohatými možnostmi integrace (ukázka našeho využití API)


Nadstavbové moduly a jejich možnosti využití
· Integrovaný tarifikační modul
· Centrální telefonní seznam s funkcí click & dial
· Faxový modul s webovou administrací a funkcí email2fax/fax2email
· SMS modul s funkcí email2sms a web2sms
· Mobility extension
· Vytáčení kontaktů z MS Outlook
· Roaming uživatelů pro sdílená pracoviště “shared desks”


Modelová řada IP ústředen Asterisk zahrnuje několik výkonově odlišných variant, které se neliší v bohatosti softwarové výbavy, ale výkonem ústředny a počtem telefonních rozhraní, kterými je možné ústřednu osadit.
Střední a vyšší modely jsou osazeny redundatními hardwarovými prvky jako hardwarový diskový RAID, ECC paměti, redundatní napájecí zdroje nebo vzdálené karty pro monitoring.
U vyšších modelů je samozřejmostí on-site technická podpora na hardware s garantovanou dobou odezvy po dobu 3 let.
Pro zákazníky vyžadující vysokou dostupnost máme připraveno clusterové řešení.

IP ústředny Asterisk je možné připojit ke všem dostupným telekomunikačním rozhraní jako EuroISDN2 (BRI), EuroISDN30 (PRI), analogové rozhraní, GSM a samozřejmě standardní VoIP protokoly SIP, IAX a H323.
Díky tomu je možné připojit ústřednu nejen do klasické telefonní sítě, ale také možnost propojení se stávající ústřednou a získat tak VoIP rozšíření ke své současné ústředně.

Ústředna také disponuje programátorským API rozhraním, na které je možné navázat spoustu dalších podnikových systémů jako například firemní CRM systém, vytvoření centrálního telefonního seznamu, funkce click and dial do dalších aplikací, zobrazení stavu jednotlivých linek na webu, zpětné zavolání zákazníkovi na jím zadané číslo apod.