KARIÉRA

Baví Vás administrativa, komunikace a když se v práci pořád něco děje?

Zvládáte přepínat mezi různými činnostmi a dotahovat věci do konce?

Láká Vás být součástí malé firmy s dobrou partou, která potřebuje Vaši podporu?

Pak možná právě Vy můžete být v naší společnosti nejlepší Asistent/ka zákaznického servisu.

Společnost Brotel s.r.o. se specializuje na komunikační, zabezpečovací a IT technologie. Komunikační techniku dodáváme už od roku 1991. Máme fungující tým, práce víc než dost, a proto rozšiřujeme zákaznický servis. Tato pozice kombinuje podporu servisních techniků s administrativními úkoly. Těší se na Vás kolegyně Soňa, která Vás vše potřebné naučí.

Jak bude vypadat Váš běžný den?

  • Projdete nové požadavky od zákazníků, přijmete faktury, vystavíte dodací listy a zpracujete požadavky na servis v našem CRM systému.
  • Odběhnete do skladu a vydáte materiál pro techniky, případně objednáte nový.
  • Monitorujete činnost techniků a předáváte jim potřebné informace.
  • Aktualizujete dodávky, zrevidujete výkazy od techniků a předáte podklady pro fakturaci.
  • Komunikujete s klienty a vyřizujete jejich požadavky.
  • Postaráte se o správu vozového parku.
  • Odbavíte poštu, přijmete či odešlete balíky.
  • Činnosti se hodně střídají, proto byste měl/a být organizační typ, aby Vás to neuvedlo v chaos.

Výsledkem Vaší práce bude: Správně a včas zpracovaná agenda, správně a včas předané informace technikům a klientům.

Co Vám v tom pomůže?

  • Vaše předchozí praxe v administrativě
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Kladný vztah k technice
  • Základní znalost AJ

Jak říká kolegyně Soňa: „pokud jste chobotnice s pamětí slona,“ pak budete u nás jako doma 🙂

Jsme malá firma s dobrou partou, která má chuť se v oboru neustále rozvíjet. Podpoříme Vás v osobním a pozičním růstu. Získáte stabilní místo, plnou podporu šéfa, skvělé ohodnocení, přátelské pracovní prostředí a uznání za vaši píli a snahu.

Nabízíme:

  • Zaměstnání na HPP ve stabilní české společnosti
  • Dobré finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Rozjezd zcela nového projektu
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Občerstvení na pracovišti
  • Mobilní telefon

Máte zálibu v komunikačních a IT technologiích?

Naše společnost BROTEL s. r. o. poskytuje poradenství v oblasti telekomunikací a informačních technologií. Zajišťujeme hlasovou komunikaci v rámci firem (dodávky a servis telefonní ústředny IP), bezpečný přístup zaměstnanců do firemních sítí po Internetu, tvorbu www prezentace a její umístění na Internet, realizaci metalických, optických i bezdrátových sítí, montáže slaboproudých systémů pro zabezpečení, automatizaci, přístupové a kamerové systémy. A v současné době posilujeme tým a hledáme člověka na pozici:

Technik komunikačních systémů / technik IT systémů – vhodné i pro studenty
Technická oblast je vaše parketa ?
Jste manuálně zručná/ý a logika vám není cizí ?
Rád/a hledáte nové možnosti a vylepšení v rámci integrace technologií ?
Máte rád/a při své práci samostatnost ?

Pokud ANO, pak možná hledáme právě Vás!!

Vaším denním chlebem bude:
– Jednání s klientem (telefonicky, osobně) o správném provedení instalace nebo servisu
– Instalace a servis komunikačních systémů založených na IP technologii, malých, středních i velkých rozsahů.
– Vyhledávání nových řešení integrace, rozvoj aplikací a hledání dalších možností inovací v rámci komunikačních a IT technologií

Co k této práci budete potřebovat:
– SŠ vzdělání v oboru IT/elektro slaboproud
– Manuální zručnost a logické uvažování
– ŘP sk. B
– Pokročilou znalost PC
– Ochotu přicházet s náměty a zlepšovacími návrhy
– Chuť posouvat věci vpřed

Výhodou: základní znalost IP komunikace v datových sítích, základní znalost LINUX (příkazová řádka), základy programování (Python, PHP, apod.)

Jsme malá firma s dobrou partou, která má chuť se v oboru stále rozvíjet. Stále hledáme možnosti různých inovací, a tak i hodně podporujeme osobní a poziční růst. U nás vás čeká hodně různorodé technické práce, hodně komunikace se zákazníky a také nějaká ta administrativa. Získáte stabilní místo v dlouhotrvající firmě, plnou podporu šéfa, skvělé ohodnocení, přátelské pracovní prostředí a uznání za vaši píli a snahu.

 

Nabízíme:
– Zaměstnání na HPP ve stabilní české společnosti
– Dobré finanční ohodnocení
– Možnost profesního a osobního růstu
– Pružnou pracovní dobu
– Služební vůz a mob.telefon

Nárazové akce, praxe vítána.